Mi az a “HOME STAGING”?
Ha a tulajdonos eldöntötte, hogy eladja / kiadja a lakását, akkor nem elég, ha telefonnal készít pár fotót és feltölti valamelyik hirdetési oldalra – így csak egy lesz a sok száz hasonló között, a potenciális vásárló simán átgörget rajta. Kell valami, amin megakad a tekintete, ami miatt rákattint a hirdetésre.
A vásárlói döntéshozatal folyamatában sokszor az érzelmek legalább olyan fontosak, mint az objektív tények. Gyakran az érzelmeinkre hallgatva hozzuk meg a döntést. Ezért fontos, hogy mit lát a vásárló egy ingatlanról a fotók alapján és persze később, amikor személyesen is felkeresi azt. Ahhoz, hogy a bőséges kínálatból végül az általunk eladni kívánt ingatlanra essen a választás meg kell tenni néhány fontos dolgot.
Az alapok, a szimpla dolgok
A szubjektivitás hátránya
Ha üres vagy felújítandó az ingatlan
1094 Budapest
Tűzoltó u. 32/b
info@3d-design.hu
+36 30 3828441
m.me/ZsoltaiTunde
Hétfő – Péntek — 09-17*
* személyes egyeztetéshez előzetes bejelentkezés szükséges